فصل تازه

من و تو

1392/8/6 23:59
نویسنده : هدیه
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم وروجک کوچولو

الان 10 روزه که بابایی رفته و من و تو دوتایی با همیم همه جا با هم میریم/ همه چی با هم میخوریم/ با هم میخوابیم /میخندیم /فکر میکنیم /مهمونی میریم/فیلم میبینیم/خرید میریم/تره بار میریماز خود راضی/ماشین و میبریم تعمیرگاهعینک /ووووو دلتنگیمافسوس...

میبینی من و تو چقدر با همیم؟؟؟یعنی من و تو الان دوجسمیم ولی در ظاهر 1 جسمیم...به اینا که فکر میکنم یه حس خوبی بهم دست میده بعضی وقتها هم احساس قدرت میکنم که یه نی نی داره تو وجودم رشد میکنه و از وجود من تغذیه میکنه و بزرگ میشهخیال باطل

بیشتر این روزا با حدیث و کوروشیم و کلـــــــــــی از دست کوروش میخندیم ازش میپرسیم تو دل هدیه چیه؟میگه نی نی میگیم اسمش چیه؟میگه روشاتعجبخلاصه که کوروش اسمت و تائید کرده و رسما به این اسم میشناستت...

نی نی جونم دعا کن که این 14 روزم زودتر بگذره چون ایندفعه واقعا هم من خیلی دلتنگم هم بابایی هر دفعه باهاش حرف میزنم میگه دارم عصبی میشم کلافه شدم چرا تموم نمیشه تاززززه همیشه هم میپرسه حاله گووووووووولی خوبه؟گووولی اسمیه که بابایی از وقتی که فهمیدتو اومدی تو دل من برات گذاشت ...

دلم قلمبه شده ه ه هقلبدیگه داری خودتو قشنگ نشون میدی تکوناتم احساس میکنم نه خیلی واضح ولی وقتی به پهلو میخوابم یه چیزایی میفهمم تو امروز 17 هفته و 1 روزت شدهماچخوب باش و شیطون

خیلی پراکنده نوشتم نه؟؟؟؟؟

خدایــــــــــا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم مامان رادین
12 آبان 92 17:47


مرسی مریم جون

لیلا مامی لیلیا
13 آبان 92 16:33
گولی جون
روشا جون
ایشالا که زودی باباییت بیاد تا تو مامیت خوشحال تر باشین



افسانه
3 آذر 92 12:07
ای جونم...روشا خیلی اسم قشنگیه
هدیه
پاسخ
خاله ی مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فصل تازه می باشد