فصل تازه

مورچه خانوم

1393/10/19 0:09
نویسنده : هدیه
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه وروجک

مامی جونم به معنای واقعی وقت سر خاروندنم ندارمخسته

دقیقا از روز اول 9 ماهگیت 4 دست و پا شدی مووووورچه

عین مورچه همه حا دنبال من میای یه کوه اسباب بازی میریزم برات .ه برم یه لیوان اب بحورم یهو میبینمزیر پامیخندونک

عاشق اینی که از من بری بالا جذابترین بازیت اینه

جوجه من دوتا دندون داری یه دونه پایین یه دونه بالامتفکر

از هفته دیگه هم اولین چلسه کارگاه مادر و کودکمون شروع میشه باشد که رستگار شویمآرام

تو این ماه رفتیم شمال دوروزه و خیلی خیلی خوش کذشت هوا هم عالی بود دخترمونم خیلی خانوم بودبوس

واقعاااا نفهمیدم چی نوشتم چون خوابم میاد به شدت ولی تو روز اصلا وقت اپ کردن نمیذاری برام مورچهخسته

مامی باورم نمیشه داریم به تولدت نزدیک میشیم!!!!!

چقدر زود داری بزرگ میشی عشقم ...مامی جونم صبر کن! من عاشق تک تک این لحظه هام ولی انقدر دارت به سرعت میکذرن که حتی نمیتونم تو یادم نگهشون دارم!!!

خدایا خودت نگهدارش باش

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

منير
29 دی 93 8:40
سلام هديه جونم خدا اين فرشته كوچولو رو برات حفظ كنه ماشاا... خيلي ناز شده خوب كردي براش بنويس اين طوري ما هم از حالتون با خبر مي شيم بووووووس
مريم مامان آرتين
14 بهمن 93 8:59
سلام هديه جون چه وبلاگ قشنگي واسه روشاطلا درست كردي وقت كردي به وبلاگ آرتين سربزن خوشحال ميشيم
خاله منير
9 فروردین 94 10:04
ان شا ا.. سال خوبي پيش رو داشته باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فصل تازه می باشد