فصل تازه

روشا خانوم

1393/9/22 23:54
نویسنده : هدیه
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز من

مامانی من واقعا شرمنده امغمگینولی واقعا وقتم نمیرسه که بیام اینجا و برات بنویسم از این روزات!!!و حیف که این روزا عین باد داره میگزره بعضی وقتها تو گوشت میگم صبر کن انقدر عجله نکن برای بزرگ شدن!

بند بند وجودت رو میپرستم حسم فراتر از دوست داشتنه و نهایت عشق

از بوی تنت مست میشم با خنده هات میرم بهشت وقتی تو بغلم شیر میخوری و با دستت تو صورت من میچرخی انگار دنیا تموم میشه فقط منم و تو از نگاه کرذنت سیر نمیشم بعضی وقتا انقدر نگاهت میکنم که گردن درد میشم...خلاصه بگم شیرینم تو خود بهشتی واسه من

عسل خانوم من خیلی شیطون شده همه جای خونه رو میچرخه به صورت سینه خیز و دنده عقبتعجب

یه دونه دندون داره که در 8 ماه و 12 روزگی مشاهده شد از قبلش احساس میشد ولی مطمین نبودیم...

میشینه خانوم طلا ولی یهو عقب و نگاه میکنه و خودشو پرت میکنه عقبدلخور

از لباس پوشیدن بخصوص کلاه سر کردن متنفرهسکوت

رو تخت تعویضش به دقیقه نمیرسه میچرخهسکوت

مامی عاشقته ماشون من بوس

چندتا از عکسای 8 ماهگی عشق مامی

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فصل تازه می باشد