فصل تازه

رنگ این روزها!

1392/7/16 23:48
نویسنده : هدیه
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی...

میدونی رنگ این روزای ما چه رنگیه؟صــــــــــــــــــــورتیخیال باطل

رنگ یه دختر کوچولو...هر جا میریم با هر کی حرف میزنیم همه برامون کلی ذوق میکنن که داریم دختر دار میشیم همه جا حرف دختر ماستچشمککم کم حالم داره بهتر میشه ولی همچنان لواشک خوردنم ادامه داره نمیدونم تا کی زبون بیچاره ام توان لواشک خوردن داره بیچاره کلا زخم شده ولی خوب چی کار کنیم که حالمون اینجوری خوبه جوجه طلایی مگه نه؟؟؟؟؟

هفته پیش با بابا رفتیم سینما فیلم هیس...خیلی دردناک بود ولی به نظرم برای همه خانواده های دختر دار لازمه که حتما این فیلمو ببینن...

اوایل هفته من و بابا و بابا محمد رفتیم برات کالسکه و کریرتو گرفتیم واااااااای که انتخابش چه کار سختی بود ولی خوب اخرش از نتیجه هر 4 تامون راضی بوودیم(تو رو هم حساب کردماااا)قلب

هفته دیگه 5 شنبه بابایی مهربون میره سفر 3 هفتــــــــــــــــــه ...من و تو هم داریم با هم برنامه میذاریم که تو این مدت خیلی تو خونه نمونیم که خسته نشیم...میخوام کلاسهای خانوم روستارو شرکت کنم احساس میکنم حتما باید تو این تایم بارداری ورزش کنم منتظر بودم تایم ریسک بارداری تموم شه که بدوام برم ورزش...شایذ یه سری کلاسهای دیگه هم برم ولی هیچ ایده ای ندارم تو نظری نداری جوجه طلایی؟؟؟

راستی تو پست قبل میخواستم برات بنویسم ولی یادم رفت تقریبا 2 سال پیش که تو هنوز نبودی بابایی برات از یه سفر سوغاتی اورده بود که همشم دخترونه بود نمیدونم چرا از چندین سال پیش ما بهمون الهام شده بود که در اینده دختردار میشیمقلبازش عکس انداختم بعدا برات میذارم که همیشه برات یادگاری بمونه...

دیگه این که مواظب خودت باش تو دلم بهت خوش بگذره اگه بعضی وقتها عطسه های وحشتناک میکنم نترس عزیزم اخه مامانت به فصل پاییز حساسیت داره ولی میدونم عطسه هام میترسونتخجالتهر چی سعی میکنم که اروم باشه نمیشه به خداااا

از خدا ممنونم که حس خوب مادر شدن و بهم هدیه داد تا از ثانیه ها و دقیقه های با تو بودنم غرق لذت بشم و تو کل روز ذهنم همش پر بکشه به نی نی تو دلم و گاهی هم نازش کنم و باهاش حرف بزنم...

خدایـــــــــــا شکرت

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

لیلا مامی لیلیا
24 مهر 92 14:56
چه قشنگ بهاش حرف میزنی

اون سوغاتی های باباتو بگو

ها ها سوغاتیارو بگووووووو ولی کو تا 20 روزه دیگه
افسانه
1 آبان 92 16:11
گپ مادر و دختری قشنگی بووود...دخملت به داشتن همچین مامان مهربونی خیلی افتخار میکنه


دووووووووووووستمممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فصل تازه می باشد