فصل تازه

جنسیت نی نی

1392/7/8 0:15
نویسنده : هدیه
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه من تو این مدتی که تو اومدی تو دلم کلی اتفاق افتاد...اتفاقهای خوب هاااا

تو هفته اخر شهریور کلا عروسی و پاتختی و نامزدی بودیم خیلی خوب بود دختر خاله ام و  دختر داییم ازدواج کردن و عروسی یکی از همبازیهای بچه گیم دعوت شدیم تو هم تو همه این مهمونیا تو دل من نشسته بودی فندققلبتقریبا همه هم فهمیدن که من نی نی تو دلم دارم بس که حالمسبزبود.

دیروزم که دیگههههههه رفتیم سونو

گرافی و چشممون به جمال تو روشن شد...

بلههههههههههههههههقلبتو یه دختر 60 گرمی خوردنی هستیخوشمزه

من و بابا از ذوق دیدن دخترمون در حال غش بودیم اخه یه کوچولو دوست داشتیم نی نی مون دختر باشه خدارو شکرررررررررر که همه چی خوب بود فقط تو خیلی وول میخوردی و خانوم الماسیان هی میگفت انقدر ووول نخور بذار ببینمتنیشخندمن کیف میکردم وقتی تک تک اعضای بدنتو برام توضیح میداد و واقعا از دیروز یه حسی تو قلبم به وجود اومده که قابل توصیف نیست ولی بدون که خیلی خاص و قشنگه...

از اتاق که اومدیم بیرون بابا شروع کرد به تلفن زدن با ذوق به همه میگفت دختر دار شدمقلب

تو ماشین عکساتو گرفته بودم هی نگاه میکردم سیر نمیشدم اخههههه جوجه قربون اون دستات برم که همش دمه گوشت بود اهاااان اخر سونو هم خیلی راحت پشتتو کردی به ما خانوم دکترم گفت خوب دیگه میگه بسهنیشخند

این عکس خانوم خانومای ما در 12 هفته و 6 روز(شنبه 6 مهر ساعت 11/30 صبح سونوگرافی الماسیان)

 این نیمرخ جوجه 60 گرمی ماستماچ

بعد سونو هم رفتیم که برای من و تو جایزه بخریم قبلش رفتیم سوپر استار بعدم من از صفویه مانتو جایزه خریدماز خود راضیبرای تو هم از مزون تایس اینارو خریدم قرتــــــــــــــــــــــی منبغل

دختر گلم خیلی مواظب خودت باش سعی کن بهت تو دل من خوش بگذره و یه دختر خوشمزه بشی که اومدی بیرون خودم دوباره قورتت بدمخوشمزه

خدایــــــــــــــــــــــا شکرت بی انتهااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

افسانه
8 مهر 92 16:36
خاله جون..هدیه های خوشگلت مبارکت باشه و به سلامتی به دنیا بیای انشالله ..تو لباسای قشنگت ببینمت



قراره دختر من و تو کلی قرتی بازی دربیارن هااااا

مریم مامان رادین
8 مهر 92 23:50
کوچولوی ناز خوردنی، آرزو می کنم روزهای خیلی خیلی قشنگ با یه دنیا خوشبختی در انتظارت باشه



مرسیییییییییییییی خاله مریم مهربون

نازنین
10 مهر 92 0:57
سلام عزیزم مبارک باشه امیدوارم به سلامتی و تپل مپل بیاد تو بغلتون. لباس هاش هم خیلی نازه. چشم به هم بذاری تنش کردی و عکسش رو برامون با این لباس ها می ذاری. می بوسمت یاد سونوی الماسیان افتادم چقدر این دکتر مهربون و ماه . یادمه تو بیست و هفت هفته به من گفت این دخملت خیلی دماغش کوچولو به کی رفته؟

سلام مرسی که بهمون سر زدی مامان ناز اره انقدر از دستش خندیدیم کلا انرژی خیلی خوبی بهم داد تا دستگاه و گذاشت رو شکمم گفت به به عجب خانومی من و همسرم شک شدیم!

لیلا مامی لیلیا
10 مهر 92 2:40
مبارکهههههههههههههه دختری بابا خوش به حالت چه جایزه های خوشگلی خیلی قشنگن مامانش
لیلا مامی لیلیا
10 مهر 92 2:41
ای خدا 60 گرمی بخورمت با این لباسه خوشگلت
هدیه هههههههههههههه چه عکس خوبیه ابن

بچه م 60 گرمههههههه
صبا
11 مهر 92 16:48
سلام
اميدوارم به خوبي و خوشي اين كوچولو تو بغل بابا و مامانش باشه و لحطظات خوبيرو سپري كنيد

ممنونممممم که به ما سر زدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فصل تازه می باشد