فصل تازه

زمستون

1392/10/1 13:26
نویسنده : هدیه
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی

داریم کم کم 6 ماهم تموم میکنیم و وارد 7 ماه میشیم

خداروشکر که تا الان خوب بوده و بهمون خوش گذشته...امسال زمستون برعکس هر سال که من همیشه خدا دست و پام و نوک بینیم یخخخخخخخ بودخجالتگرمممممممهههههههههه از صبح تا شب با یه پیراهن  کوتاه تو خونه میچرخم همه هم دعوام میکنن که سرما میخوری ها ولی واقعا گرممه شبها که خیلی وقتها پتو روم نیست اینم از تغییراتی که با اومدن دخترمون مامانش متحول شده اینم تا این حددددد!!دیگه از تغییراتم بگی که شکمم عین یه توپ بسکتبال بووووب پریده بیرون گرد و قلمبهچشمکخیلی ها رو دیدم که از اضافه وزن و تغییرات جسمیشون راضی نیستن ولی من وقتی خودمو تو اینه میبینم شکم قلمبه امو میبینم انقدررررررررر کیف میکنم که نگووووخوشمزههمیشه اندام خانومای باردارو دوست داشتم الان که خودم عین اونا شدم اینجوری از جلوی اینه رد میشماز خود راضی همیشه هم لباسهای تنگ میپوشم لباس بارداری اصلا نه خریدم نه پوشیدم فقط چندتا تی شرت که روش عکسای جینگولی داره گرفتم اونارو میپوشم ولی لباس گشاددددد اصلازبان

دیگهه جونم برات بگهههههه که الان 3 جلسه است که کلاس یوگا میریم و چقدررررررر هم راضیم از کلاس خیلی خوب و ارامش بخشه تو هم که دیگه اون وسط واسه خودت قلی میخوریا فک کنم به تو هم خوش میگذره اخرش که 10 مین تایم ریلکس شدنمونه من همش درحاله خنده ام تو دلم غوغا میکنی از چپ به راست از بالا به پایین در حاله چرخشینیشخند

اگه بشه از ماه دیگه کلاسهای بیمارستان صارم هم میخوام برم فقط راه طولانیش سختمه ولی خوب کاریش نمیشه کرد دیگه دکترم که احتمالا تا ماه دیگه عوض میکنیم و کلا میریم صارم به امید خدا

دیگههههه دیگهههه دیشب هم خونه بابا ممد بودیم(شب یلدا)خیلی خوش گذشت البته قبلش تو ترافیک تا خونه بابا تقریبا پوست انداختیم خیلییییییییییی شلوغ بود خیابونا

اولین شب یلدا که تو دل مامانی بودی ترافیک عجیب غریب تهران رو هم تجربه کردی قربونت برم که خسته میشدی تکون نمیخوردی بعد یهو دوباره شروع میکردی به قل خوردنقلب

ماه پیش هم قرار بود که بریم شمال کنسل شد متاسفانه به خاطر هوا ...برف اومد دقیقا روزی که میخواستیم بریم بعدشم بابایی کار داشت و تا الان که نشده بریم

از الانم بعید میدونم من دیگه بتونم اون همه مدت تو ماشین بمونم

دختر گلم اسمتم مشخص شد و اعلام هم شداز خود راضی

دختر گل ما اسمش روشا هست به معنی خوشرو و خنده رو بعضی جاها هم به معنی روشنایی اومده...من و بابایی جفتمون خیلی اسمتو دوست داریم دخترم ماچخودتم دوستش داری؟

امروز دقیقا 25 هفته تموم شد و وارد 26 شدیم خدارو شکر میکنم که خوبی و سالم امیدوارم تا اخرش خدا حافظت باشه روشای مامانقلب

خودت میدونی که ما چقدر عاشقتیم و از بودنت خوشحاااااااااااااااااااااال

خدایا شکرت


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم مامان رادین
3 دی 92 17:21
ای جونم روشای عزیزم، یه عالمه برات انرژی مثبت می فرستم، بهت خوش بگذره تو دل مامان هدیه
هدیه
پاسخ
مرسی خاله مریم مهربون
افسانه
3 دی 92 17:23
روشا جون خاله...اسمت واقعاااا قشنگه و مبارک باشه و امیدوارم مثل اسمت همیشه تا آخر عمرت خوشی و شادی ببینی و خنده رو باشب
هدیه
پاسخ
خیلی ممنون از نظرت دوستمممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فصل تازه می باشد